امشب در موناکو جایزه بهترین بازیکن سال یوفا اهدا خواهدشد و کریس همراه با مسی و ریبری نامزدهای دریافت این جایزه هستند. اما ستاره پرتغالی به موناکو سفر نکرده وترجیح داده تابا کاروان رئال مادرید به لاکرونیا سفر کند تا در دیدار دوستانه رئال حضور یابد.

سران باشگاه رئال دیروز تلاش زیادی انجام دادند تا این مشکل را حل کنند و سران یوفا امیدوارند که این مشکل ایجاد شده در طول امروز حل شود ولی بعید به نظر می رسد که کریس راضی شود تا به موناکو سفر کند. کریستیانو رونالدو دوست دارد تا در کنار هم تیمی هایش باشد و از آنجا که خاطره خوبی از آنچه سال گذشته در موناکو اتفاق افتاد ندارد، به این سفر راضی نخواهد شد.

طبق گزارش منتشره در روزنامه آ.اس دلخوری کریس از مسئولان یوفا به پارسال و زمانی که همه فکر می کردند که نبرد برای فتح جایزه بهترین بازیکن سال یوفا میان او و مسی است، و درنهایت این جایزه به آندرس اینیستا رسید برمی گردد.

البته دونماینده از باشگاه رئال مادرید یعنی امیلیانو بوتراگنیو و پدرو لوپس خیمنس، یکی ازمدیران باشگاه مادریدی در مراسم امروز یوفا حضور خواهند یافت . فلورنتینو پرس به خاطر گرفتاری های حرفه ای قادر به شرکت دراین مراسم نخواهد بود. لیونل مسی هم با همراهی ساندرو روسل رئیس باشگاه بارسلونا و آندونی سوبی سارتا مدیر ورزشی این تیم به موناکو رفته اند.

سران باشگاه مادریدی در طول روزهای گذشته تلاش زیادی انجام دادند تا رونالدو را برای سفر به موناکو متقاعد کنند. فلورنتینو پرس هم سعی زیادی کرد تا ستاره تیمش را قانع کند ولی تاحالا که موفق نشده است. یکی ازمقامات باشگاه مادریدی به خبرنگار روزنامه آ.اس گفته:« تمام این اتفاقاتی که پیش آمده، ناراحت کننده است ولی کریس تمایلی به رفتن ندارد. ما دوست داشتیم که او می شد در هر دو جا حضور بیابد ولی این غیرممکن است.»


foton